Welcome......

Meh le shopping kat sini... Dapatkan Produk dgn harga yg Hebat!!!!! Produk dijamin 100% asli dan berkualiti. Penukaran brg selepas pembelian adalah tidak dibenarkan sama sekali. Brg akan dipos setelah bayaran dibuat. Segala pertanyaan boleh dibuat ke emel saya.
Google

January 13, 2008

Product B-White

BWhite


14 sachet x 3gram
Harga : RM48
Pos Free


BWhite sudah mendapat kelulusan dari pihak KKM dan didaftarkan sebagai "makanan".
BWhite Rujukan (111) dlm KKM-163/s/25 jld 36.

BENEFIT OF INGREDIENT:
http://www.inhealthbeauty.com/index.php?option=com_content&task=view&id=184&Itemid=73&lang=en_GB

BWhite Testimonials
Siti Hajar Ismail, 29 tahun
"Saya mengambil B'White 2 sachet untuk bulan pertama kerana tekstur kulit muka saya berminyak dan mudah dihinggapi jerawat terutama sewaktu datang haid. Saya dapat rasa perubahan pada minggu ketiga setelah menyedari kulit muka saya kurang berminyak dan tak perlu touch-up banyak sewaktu di pejabat. Selain dari itu jerawat semakin berkurangan dan bekas jerawat mengecut dengan cepat. Kesan parut jerawat yang baru timbul juga semakin pudar. Perbezaan tekstur kulit muka dan badan saya juga lebih gebu dan bersih.Selain dari itu proses pembuangan air besar saya juga semakin lancar. Sekarang saya hanya mengambil B'White satu sachet sehari kerana saya amat berpuas hati dengan hasil yang diperolehi. Pesanan saya kepada anda yang ingin mencuba B'WhiteTM haruslah minum air lebih dari biasa untuk kesan yang cemerlang"